Terug naar "huis" (dag 9)

21 juli 2016 - Reno, Nevada, Verenigde Staten

Goed geslapen vannacht. Dit was tot nu toe ons favoriete hotel: ruime kamer, heerlijke douche, een echt ontbijt (dus niet alleen  geglazuurd bladerdeeg met koffie, maar brood en roerei en worstjes en wafels-die-je-zelf-mocht-bakken met maplesirup, mjam.) en, toppunt, een zwembad

Vanmorgen heeft Merel er weer even lekker in gelegen. En dat zag er zo heerlijk uit en het was al zo warm, dat ik er ook spontaan in gesprongen ben. In m'n ondergoed. Hahaha, maar goed dat er een flinke muur om het bad heen stond.

Hierna zijn we in de auto gestapt voor een rit van bijna 5 uur terug naar Reno. Onderweg nog een paar keer gestopt voor een broodje of een geocache en om 5 uur waren we weer terug op het honk.

Genoeg eten in huis om geen boodschappen meer te hoeven doen en zo begonnen we aan een relaxt avondje.

Over een week gaan we weer op reis. Dan een dag of 9. Naar Bryce, Zion, Grand Canyon, Las Vegas, Yosemity (of was het nou Yellowstone?). Nou ja, VEEL in ieder geval.

Tot die tijd blijven we in en om Reno en gaan hier dingen doen. Zoals bijvoorbeeld komend weekend naar een Pow Wow. Leuk!